Hamile olduğumu öğrendiğim zaman 200 küsür gün kaldı diyordu uygulamada. Diyordum ki o günler geçecek mi acaba daha çok var. Şimdi son 40 gün kaldığıni görüyorum 🥺İçim içimi yiyor günler azaldıkça.. Bir an önce beni tekmeleyen o minik elleri ayakları görmek istiyorum. Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bana da nasip etsin inşallah 🙏 🥰