36+2 deyiz pazartesi randovumuz var sezeryan için gün de belirleyeceğiz 2 sezeryanim olacak bı yanım çok mutlu oğlumu kucağıma alacağım için diğer yanım biraz hüzünlü çünkü ben hep 2 çocuk istedim buda ikinci bebegim birdsha bu duyguyu yasayamayacagim karnimda haraketlerini hissetmeye eğim flan duygulaniyorum birde 3 yaşına gircek kızım var onunla nasıl olacak bilmiyorum kızım aşırı kıskanç nasıl karşılayacak biz anlaya bildiği kadar anlatıyoruz sürekli ama ne kadar olsa oda daha bebek karma karışık duygular içindeyim günler hem geçmiyor gibi hemde çok hızlı geçiyor gibi diyorum ya bende ne hissettiğimi tam olarak bilmiyorum