AslanKadini ilkgozagrim__ benimki de öyle uzanıyorum şu an solumda duruyor geri toplandı dün kasilinca dedim bi duş alayim suyu hissettigi anda kaymaya başladı bebistir tabiki de.. 12 haftalik iken ultrasona girdim doktor aleti dokundurdugu anda baktık oynuyor.. hareketli oldukları içindir 😍
ilkgozagrim__ AslanKadini suda çok hareketli oluyor canım evett sıcağı seviyorlar ahahaha 10. Haftada bile hareketini ultrasonda gördük
ilkgozagrim__ Masidegulsuna o oluyor ama bugün toplanma sertlik hissettim tam sırt üstü uzandım öyle hissettim
Gggg-12 İlkinde küçük baloncuk patlar gibi oluyor sonra belirli saatlerde veya tatlı yiyince hareketleniyor benimki her gece hep tekmeler bir de çok sevindiğimde falan o da hareketleniyor