ilkgozagrim__ Arkadaşlar 18 haftalık hamileyim bir anda çocuk toplanıyor herhalde az önce solda sertleşme oldu kelebek kıpırtısı gibi oldu düzeldi 2-3 dk sonra artık hareketleridir bu hissettiğim değil mii
AslanKadini ilkgozagrim__ bende 18 + 5 im benimki de bu hafta bol bol sol tarafa yumruk gibi oturup sonra bi geziniyor ne yapıyorsa içeride genelde oturunca hissediyorum😅
ilkgozagrim__ fatos2404 Yaaa öyle mi benimkide kız Dün Muayenemiz vardı hiç durmadı kıpır kıpırdı eli bir ağzına gidiyor bir sağ bir sola gidiyordu ahaha
Masidegulsuna ilkgozagrim__ aynenn bizde tam 17 yiz tik yok daha 😀 ilk gebeligimi 17+ bilmemkaçtı hissettigim bu ne zaman olur bilmiyorum artikin
fatos2404 ilkgozagrim__ ya minik şeyler anne karnında bile nasıl tatlı oluyor Mevlan sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🫶🏻🤲🏻
ilkgozagrim__ AslanKadini Evett yaaa napıyorlarsa Bende genelde yatarken uzanırken hissediyorum bazen ortada bazen sağda bazen solda ama hareket midir acaba diye tereddüt etmiyorum değil doktor çok hareketli diyo ama bilemiyorum
AslanKadini ilkgozagrim__ benimki de öyle uzanıyorum şu an solumda duruyor geri toplandı dün kasilinca dedim bi duş alayim suyu hissettigi anda kaymaya başladı bebistir tabiki de.. 12 haftalik iken ultrasona girdim doktor aleti dokundurdugu anda baktık oynuyor.. hareketli oldukları içindir 😍
ilkgozagrim__ Masidegulsuna o oluyor ama bugün toplanma sertlik hissettim tam sırt üstü uzandım öyle hissettim
ilkgozagrim__ Gggg-12 Evet kuzu öyle oldu bugün sırt üstü yattım Bi anda bi toplanma hissettim elimi koyunca daha net anladım