Deletedmom004 benimde ilk hamileliğim düşük olmuştu ama onda da 8-9. Haftada hamile pantolonuna geçmiştim, şimdi bu hamileliğimde de geçtim. Kendinizi sıkmak yerine direk hamile pantolonu alın ve rahatlığın keyfini çıkarın 😊😊 herkesin rahim ve karın yapısı başka olduğu için bişey beklemenize gerek yok, onunki 15 haftada çıktı bununki 20 haftada belirdi diye kıyaslamayın. Demekki sizde bizdensiniz göbeği erken çıkanlardan 😍😍😍