Deletedmom004 ayy seni okadar iyi anlıyorum ki 6-7 . Haftalarda karnın 4 aylık gibiydi vücut bazı bünyelerde ödem yapıyor. Neden çünkü adet olamıyor vücut tepki olarak su topluyor pantolonları iliklenmiyodu ben şimdiden böyleyse napıcam 9 ay diye ağladığımı biliyorum 3 aydan sonra aldığın 2-3 kilonun yerine gerçek doğum kilosu gelecek ödem gidicek. Tabi her bünye farklıdır. Ama panik yapma rahat da edemiyorsan şimdiden hamile lastıklı pantolon tayta geç ama psikolojini iyi tut. 🤰🏻☺️