Srp53 Evet canım ben evlendikten sonra baya kilo aldım. 55 kilo ile evlendim neredeyse 10 kilodan fazla aldım üstelik bunun hamilelikle hiç alakası yok. Hamilelikte fazla kilo almıyorum. Kıllanma evet var malesef ama şu an hormonlardan vs mi bilmiyorum hamilelikle beraber azaldı 🥹 Biz evet folikül takibiyle başladık ilk ay. Benim adet düzensizliğim sık olmasıyla alakalıydı özellikle aslında bu benim için biraz da şanstı doktorumla 1 ay içinde 2 defa takip yaptık sonuç alamadık bir dahaki ay yine deneyeceğiz yine sonuç alamazsak klomene başlayacağız dedi denedik sonuç alamadık o sırada biz tatile gitmiştik, termal suyu ve çamurlu banyo bana iyi gelmiş olabilir mi bilmiyorum 😹 aynı ay içinde hamile kalmam şoke etti beni. Tatilden dönüşte klomene başladık,iğneyi oldum,progestan kullanıyordum. Dişim ağrımaya başladı enfeksiyon varmış onun vesilesiyle de hamileliği öğrendim.
Gerçekten doktor şanstır Allah iyi insanlara denk getirsin. Geçen sene 3 aylık düşen bebekten sonra doktoruma gidecektim aslında ama randevu düşürememiştim bu sene nasipmiş. Gerçekten zamanı var ve zamanı gelmeden ne kadar çırpınsakta kavuşamıyoruz amacımıza. Sizin önceliğiniz iyi bir doktor araştırması olsun. Benim doktorum mesela asla yaşında ne var demedi, napacaksın çocuğu da demedi. Çocuklara resmen aşık bir doktor zaten. Ama doktorumdan önce gittiğim doktorlar,kürtajımı yapan doktor falan tam bir fiyasko.Zorla mı yaptırıyorlar onlara bu mesleği bilmiyorum,beğenmiyorlarsa gitsinler 🙄 Doktoruma gelince ilk randevumda biraz sohbet ettik hocam çevrem çok üzüyor beni, kıracak şeyler söylüyorlar çevre baskısı da var biraz ben sanki istemez miyim çocuğum olmasını demiştim bu kadar çok istiyorsun çocuğunun olmasını o halde süreci hızlandıralım dedi. İğneyle de olmasaydı aşılamaya geçecektik biz.