Arasmom_ bende yumurta tembelliği olduğunu bilmiyordum. İlk evlendiğim zaman hemen hamile kaldım kimyasalmış ardından 8 ay sonra tekrardan hamile kaldım kendiliğine 3 aylıkken kalbi durduğu için kürtaj oldum. 3 ay korunun dediler korunduk fakat ardından hemen hamile kaldım o da kimyasaldı.
İnanın bende bilmiyorum yumurta tembelliği neyle alakalı ama benim adet düzensizliğim oluyordu zaman zaman. Bekarken tam gününde olurdum evlendikten sonra düzensizliğe girdi. Yaşadığım düşüklerden sonra baya travmalar yaşadım, stres, psikolojik rahatsızlıklar derken son çare şu anki doktorumla tanıştım durumumu anlattım. Genetik test yaptırmamıştım zamanında aşırı pahalıydı belki halâ öyledir. 3 aylık düşüğümün sebebi araştırıldı fakat bir şey çıkmadı ondan. Doktorum hemen anne olmak istiyor musun dedi yumurta tembelliği var dedi bende evet dedim sanırsam o randevudan 1 ya da 2 ay sonra klomen progestan verdi ve çatlatma iğnesi vurdu. Bu arada tekrar gebelik düşündükten sonra folik asite başlamıştım ben. Şimdi çok şükür güzel gidiyor gebelik Rabbim size de nasip etsin.