Attoya yok canım iz falan yok 5. Günü normal hayatıma dönüyorum evden çıkıp geziyorum sezeryanın tek zorluğu ilk ayağa kalkmak 😅 bi kalktın mı bitiyor yürüdükçe geçiyor zaten hiç kendinden geçmiyosun çok şükür ağrı sızıda yok ağrıkesici yapılıyor benim için çok rahat