Kızlar ilk doğumum vajinal doğal doğumdu. İkinci gebeliğim bebeğim hala makat geliş 35+3teyiz. Ciddi anlamda stres oldum sezaryen olmak istemiyorum makat pozisyonda bile doğurmaya razıyım. Pazartesi akupunktur yaptıracağım dönmesi için. Nolur rahatlatıcak bir şey söyleyin