fatos2404 sunshine_ öyle zaten o kötü ya bianda içerde uyuyo mu ne yapıyosa hareket kesilince aklım gidiyodu 🥹
sunshine_ Rabisozdmr amin cümlemizinkini tatlı yiyince çok hareketleniyor da ben pek yiyemiyorum bakalım belki gündüz hareketlenmeye başlar
Asya06 Benim de öyle oluyor çalışıyorum mesai içerisinde hiç hissetmiyorum akşam eve gelince başlıyor hareketlenmeye 😅 Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
sunshine_ Asya06 bende evde iş yaptığım için hissetmiyorum belki de anlamadım ki artık hareketleri düzene girer diyorum her gün değişiyor 😊
AslanKadini sunshine_ onlar da insan her gün her dk oynayamazlar ki ya da fazla hareketli olamazlar.. uyuyordur dinleniyordur ☺♥️