merii10 sunshine_ bugn aynı başlığı bn acicaktim. dün çok hareketliydi ozellkle sabahlari masalah baya hareketini hissediyrm ama bugün akşamüzerine kdar bir kere pıt anca hissettm ve kndim ble hareket ettiğine ikna olmadım kahve ictm uyandırmaya calstm en sonunda hareketlendi ama insan çok korkuyor bu haftalar böyle geciyr herlde geçen haftada bir iki gün aynı şeyi yasadm
merii10 sunshine_ birde dün kontrolum vardi çok şükür herşey normaldi sırtı donuktu belki de pozisyon kaynaklı tekme hissetmiyyrz fazla
fatos2404 sunshine_ doğuma kadar seninle oyun oynayacak annesi bazen miskin olup korkutacak bazende zıp zıp toplar gibi uyutmayacak bu zıpırlar böyle 🥹🫶🏻
Mia0121 Bebişlerin işi belli olmuyor bazen çok hareketliler bazende durgun hareket azalması değilde 2 ve üstü günlerde tamamen hareketsizse sıkıntı ona dikkat etmek lazım benimde 1 gün hiç durmuyor 1 günde nadir hareket ediyor 🤭🤭
sunshine_ Mia0121 benimde dün baya hareketliydi dışardan belli oluyordu bugün ben dürtünce iki tekme sonra uyuyor 😃
merii10 sunshine_ öyle mi hiç farkında degilm 😃 Allah korusun yavrularımızı gercktn o hee zmnkin gbi olmayınca butn gunm stresle geciyr
sunshine_ merii10 aa olabilir ben bazen içe doğru hissediyorum tekmelerini ama dün maşallah baya hareketliydi videosunu bile çekmiştim bugün dürte dürte anca Bi iki tekme attı
merii10 sunshine_ ne güzel bn dha hiç dışarıdan göremedim hareketleri kilolu hamile kaldm ondn sanırım merkla bekliyorm
sunshine_ merii10 ya benim de korkum bende gebelik şekeri şüphesi diyim net belli değil ilk şeker yüklemem yüksek ikincisi düşük çıktı endokrin de sende şeker yok dedi ama yine az çok dikkat et dedi ondan korkuyorum ya varsa ya şekerim yüksekse falan diye
merii10 sunshine_ aslında evde cihazinz varsa yada bulablrsenz birkaç gün takip etsenz açlık ve tokluğu o seklde de anlayablrsnz bana doktorum öyle dedi yükleme yada ölçüm ikisi de aynı sonucu veriyr
sunshine_ merii10 vardı da çubuk bitti Bi kaç gündür de alamadım alıp tekrardan bakıcam içim daha rahat oluyor ama endokrin yok dediği için biraz saldım kendimi yine hamur işini falan kestim şekerli şeyleri kestim şekeri çıkarak şeylere dikkat ediyorum inşallah bir sorun olmaz
Pnar3534 sunshine_ inan merakla beklıyorum. Hayır hareket etmedıgınde de korkuyorum endişelenıyorum. Benmde bugun hareketlı kesın yarın sureklk yatar. Bende anlamadm. Bazen 2 gun kıpırdamıyor. Tatlı yıyorum ıkı tekme sonra uyuyor
sunshine_ Pnar3534 bugün kahveyi denedim ama baya dürttüm uyanmamıştı kahve ile biraz hareketlendi tatlı yiyemiyorum şekerden korkuyorum da . Birazda stresten oluyor sanırım hareketsizlikleri biraz stres yapsam hareketsizleşiyor