yaseminligunler Eceliza3434 cinsiyeti ne zaman öğrendiniz bende cuma gidince 12+3 olmus olucam öğrenebilrmym acabab
Merve61nc [silindi] [silindi] benim bi kızım var şimdi 2 ciye hamileyim bende hamile gibi değilim çok güzel gidiyor bulantı Dalan yok çok şükür 🤲🏻
gunaysnglu Tanas_ canım biz dün 12+1 dik,cinsiyetimizi öğrendik çok şükür 🙏🏻 Zaman geçmek bilmiyormuş gibi geliyor🤭 Bebişine ve sana önce sağlık sıhhat dilerim sonra gönlünden geçen ne ise onun olmasını inşallah🙏🏻☺️
Tanas_ gunaysnglu Oy canım benim çok teşekkür ederim ne güzel öğrenmişsin cinsiyeti benimde cuma 12 hafta olacak 2 hafta sonra gidecem
gunaysnglu Tanas_ Hayırlısı olsun canım, inşallah sizde gittiğinizde bebeğinizin cinsiyetini öğrenmiş olursunuz🙏🏻🙏🏻☺️
Esra-dnkts Mavii2303 wallahi benim de mayıs sonu haziran başı gözüküyor hangisi bilemedim😂😂😂13+5 im 2 hafta sonra cinsiyetini öğreneceğiz
Badgirl_ 11+1 gunluk de biziz cinsiyeti merak ediyorum bende ama şehir hastanesine gittiğim için hemen söylemezler bence pazartesi kontrol var bide kızlar aranızda ayaga kalkinca yürüyünce alt tarafta ağrı hisseden var mı bende çok oluyorda
Spgrr Badgirl_ merhaba canım günümüz aynıydı benimde pztesi kontrol var büyük ihtimal söyler diye düşünüyorum soylemezse özele gideceğim salı günü inşallah sende öğrenirsin seninde bir kızın vardı sanırım
Spgrr 11+1 iz bizde 18 haziran gözüküyor bizimde ama sezaryen olacağı için haziranın ilk haftası doğacak bebişim. Yavaştan herkes cinsiyetleri öğrenir artık 🥰
Ebrarabla_06 Mavii2303 bugün tam 11 haftalık olduk teyzesi allah nasip ederse doğum 19 haziran görünüyor sezeryanla olacağı için daha da erken olabilir
Badgirl_ Spgrr Evet canm kızım var hadi bakalim insallah senden de güzel haberler gelir öğrenirsen eğer bana yaz 😁
pelindemir96 Mavii2303 bizde burdayız 9 temmuz gözüküyor ama haziranda doğar diye düşünüyorum 🤷🏻♀️ 8+1