Tanas_ Kızlar cinsiyet öğrenen var mı çok heyecanlıyım ya 11 hafta 4 gün benim daha 🙈 zaman geçmiyor zaten
1kediannesi Tanas_ Yok canım biz daha küçüğüz 9+5🌸Ama insan merak ediyor gerçekten. senin az kalmış 🙂
gunaysnglu Tanas_ canım biz dün 12+1 dik,cinsiyetimizi öğrendik çok şükür 🙏🏻 Zaman geçmek bilmiyormuş gibi geliyor🤭 Bebişine ve sana önce sağlık sıhhat dilerim sonra gönlünden geçen ne ise onun olmasını inşallah🙏🏻☺️
_btl5860 Tanas_ bizde 13 haftaligiz ama soyleyen yok ozele gitsek hemen soylerler ama malum ozellerin yanina yaklasilmiyor 🥺😄
[silindi] 1kediannesi hiç hamile gibi değilim 😂 bir kızım var kızıma gebeyken 4 aya kadar mide bulantısı vardı ama bunda yok. Sizin nasıl ilk gebelik mi
1kediannesi [silindi] Maşallah diyeyim o zaman 🥰🧿 Bende baya rahatladım 2 haftadır sıkıntısız gidiyoruz çok şükür, daha önce kayıplarım var, inşallah sağ salim tamamlarız bu süreci.
Merve61nc [silindi] [silindi] benim bi kızım var şimdi 2 ciye hamileyim bende hamile gibi değilim çok güzel gidiyor bulantı Dalan yok çok şükür 🤲🏻