Gamzecanpolat sedseda haşlayıp sarımsaklı yoğurtla karıştırıyorum üzerine tereyağı pul biber nane yakıyorum
yamanagihan sedseda valla geçen fırında soslu kızartmasını yaptım iğrençti damak tadıma uygun değil. Karnabahar bi tek yemekte güzel ya içine az kıyma salçalı ve yağlı mis. Bolca da ekmek 🫶🏼🫶🏼
nurpinar Ben biraz salça ile kavurup içine de patates ekliyorum ve sulu yemek yapıyorum normalde eşim sevmezdi bu şekilde yiyor deneyebilirsiniz veya kızartma olarak yapabilirsiniz
Minigiim-vebenn52 Sulu yemeği çok güzel oluyo ama karnabaharı pişirmek de bi dert ya temizlemesi en korktuğum yemek 😂
gokcetugumm Karnabahari haslayip yumurtayi çırpıp bulayıp fırına veriyorum üstüne de pişince sarımsaklı yoğurt. Bazen de yemeklerin yanına salata niyetine havuç brokoli karnabahar haşlayıp limon zeytinyağı sarımsak toz biber kara biber sumak tuzla bı sos yapıp üstüne döküyorum
mervemurat16 sedseda salatasını yapabilirsiniz,kıymalı yemeğini yapabilirsiniz,mücveri yapabilirsiniz,kızartmasını yapabilirsiniz
Aysensrkan Benim eşim karnabaharın yemeğini falan yemiyor ama karnabaharları haşlıyprum sonra borcama koyuyorum üzerine başemel sosu ve kaşarla fırına sürüyorum
ecembugra53 sedseda kıymalı yapıyorum ben canım içine kapya biber kıyma karnabahar yani coo guzel oluyor
Tuvvba96 sedseda Haşlıyorum, tabanına haşladığım karnabaharları diziyorum üzerine damak zevkime göre kıymalı sos yapıyorum, daha sonra beşamel sos hazırlayıp ekliyorum, en sonda kaşar koyup fırına veriyorum çok lezzetli oluyor. 😇
Smy17 sedseda biraz haşlayıp zeytinyağı ve baharatlarla süslüyorum fırına veriyorum çıkınca üstüne yoğurt çok güzel oluyor
Enas2365 sedseda ben buharda haşlayıp üzerine sarımsaklı yoğurt döküyorum. Onun da üstüne salçalı vs. Karnıyarık içi gibi kıyma kavurup döküyorum. Mantı gibi oluyor çok lezzetli
Gzm2312 Soğan ve havucu bi tavada kavuruyorum. Bi yerde de karnabahari haşliyorum ikisini karıştırıp üstüne beşamel ve kaşar fırında missss 🤩
Xxxmelodi666 sedseda youtubeden refikanın mutfağı karnıbahar ile yemekler yazın çeşit çeşit göstermiş
M198935 sedseda benim de menüde karnabahar vardı bugün haşladım ezdim köfte gıbi iç harç koydum yoğurdum üstüne galeta unu batırdım kızarttım hiç karnabahar tadı yok gibiydi çok beğendik