SecilHakan Melhakars unutmazsam tabikide haber ederim canım 😊 iğneye alıştım ben 4 aydır kan sulandırıcı iğne yapıyorum kendime kollar bacaklar olmuş mosmor 😔
omertosvedos Melhakars bana 18 haftadan sonra dediler ben cesaret edemedim 🙈 bebeğimin hareketleri iyice netleşti ve 22. Haftamda yaptırdım. İçim daha rahat etti. 🙏🏻
Poine 20+3 te oldum hiç acımıyor ya, sadece gerginlik hissi oluyor doluluk gibi ama hiçbir işe engel değil. Sol kolumun üstüne yatıp uyudum Hatta hiçte hissetmedim. Kişiden kişiye elbette değişebilir ama öldümlük bir durumu yok korkmayın😊
omertosvedos Melhakars sağlık ocağında önceden söylemişti bana 17 haftalikken haftaya yapacağız diye. Ben tabi bir ay gecikince aradı hemen gel dedi. O gün gittim oldum aşı. Asi kartı veriyor zaten bi daha ki tarihin yazdığı 😌
omertosvedos Melhakars 18. Haftadan itibaren yaptırabilirsin. Ama bence en uygun zamanlar 20-22 hafta. Yine de sen bilirsin canim 😍
omertosvedos Melhakars bazı sağlık ocakları aramıyor aşısız kalma sonra 😂😂 doktorun zaten oldun mu diye soruyor olmadım dersen gitmen gereken zamanları söylüyor ☺️
Figociho Melhakars ılk vuruldugunda agrıyo uc gun boyunca kolunun ustune yatmayacaksın dedı bana sımdı ıkımcı dozunu yaptırcam
Hayal-umut Figociho bende öyle ağrı frlan olmamıştı ama 2 gün su ya değmesin o zmn ağrı felan olmaz demişti