Mavisss21 -Annem beni gören herkeste sabaha dogrursun diyor 1 haftayı bitirdik böyle diyenlerin üzerine 🤣🤣🤣
-Annem Mavisss21 Hep bı beklenti içinde olduğumuzdan gelmiyorlar heraldee 😂 Saldım artık paşa gönlün bilir oglum diyip blöf yapicamn😁
ezgitrmn96 Mavisss21 gecen gün nstde sancım cıktım 60-80 arası 3 tane kesin doğurcam dedim üstüne 1 hafta gecti o sancılarda gitti bu bebeler niye böyle oldu anlamadım🤣
-Annem Mavisss21 Hamileligin başında hep ne zaman doğum diye sorarlardi kar yağınca doğacak derdim 😂 Bebem beni çok ciddiye alıyor heralde bu performansıni doguncada bekliyorumm 🤭😂
Mavisss21 Esraa29 ay hadi gözün aydın sağlıklı sıhhatli büyüt inşallah 🥰 darısı bize. Nasılsın oldu anlatır mısın sancı mi geldi
Caterpillar 40+3 nişan geldi ama bebik gelmiyor zaten salıya kadar gelmez ise yatışım yapılacak suni sancı ile bakalım hayırlısı