Canım seninle hikayemiz aynı. Ben de 3 düşük yaptım ve hiç kese bile göremedim ve bende de kan pıhtılaşmasi var 3ünde de daha adet günü gelmeden öğrendiğim için hemen kan sulandırıcı iğnelere başlamama rağmen düşük oldu şu an tekrar hamileyim ve 15 gün sonra Allah izin verirse kucağıma alıcam, bu hamileliğimde kan sulandırıcı iğne veya hap bile kullanmadım ve çok tedirgindim hadi yine düşerse diye sürekli doktora soruyordum o da çok mantıklı birşey söyledi. Kan pıhtılaşmasi eğer ileri seviyedeyse bizim için 2. Aydan sonra önemli o da eğer rahme giden damarlarda tıkanıklık veya pıhtılaşma yoksa yine iğneye ilaca gerek yok eğer kromozomlar tam ve embriyo sağlamsa takip yeterli dedi ve gerçekten de öyle oldu. O kadar igne ilaç kullanmama rağmen hep düşüğüm oldu ama bu sefer hiç bir şey kullanmadım ve bebeğim benimle çok şükür yani diyecegim o ki hiç stres yapma ilk haftalarda pıhtılaşmadan dolayı değil başka sebeplerden dolayı düşük oluyor için rahat olsun bebeğinin bu dünyada yiyecek ekmeği varsa sen ne yaparsan yap bir sekulde dünyaya gelecektir zaten 🥰