Mzzz ya onu biliyorum hamilelik olusmussa ne zmn oldugunu da biliyorum şöyle ornekliyim ben 30 31 gunde bir adet görüyorum ilk yarimi yani 15 günü boş çünkü 5 gun adet süresi dier 9 gunde hsg bi 7 gün daha esimin sprm testini verebilmek icn bekledik yani 30 31 gunde adet goren 16 gunde yumurtluyor veya uzayadabilir bende pkos da var varsa 2 haftalik olmus oluyo silik olmasi cok cok norml olabilir ben eger hamileysem hani test yaptım ya silik çıktı adetimin ortalarindaki güne göre yoruyorum ha yoksa gebelik pozitifse bende s.a.t göre hesaplarim