kardelen25_ Esra_4774 teşekkür ederim 🙏 doktorlarda anlamıyor olacak ki bir kız diyorlar bir erkek ☺️
Senaemill birde bana bakarmisiniz kizmi erkekmi. 12 haftalik doktor bisey demedi çok merak ediyorm. İki kızım var sağlıklı olsun ama erkek hissediyorum hayırlısı
Esra_4774 Pitimc Senaemill canım bebeğin kız 🥰 öğrenince yaz olur mu şuana kadar tahmin ettiğim burdan doğru çıkan çok kişi var
Esra_4774 1prenses bu kaç haftalık ve daha önceki haftalara ait USG atabilir misin kesesi tam gözüken
Fener1608 gzmgzmmm Ben 13 haftalıkken detaylı ultrason da doktora sordum erkek dedi şimdi 15 haftalık olduk çarşamba günü yine gidicem doktora yine sorucam garanti olsun bence siz de kontrole gittiğinizde bir daha sorun
Rsahbaz Fener1608 13 haftalıkken detaylı çekilmiyor bildiğim kadarıyla bebeğin organları gelişsin diye ve bu 21 ve 22. Haftaları buluyor. Yanlışınız olmasın
Esra_4774 LeylaEla canım fotoğrafı at bakayım ama bebekte kesenin hepside tam gözüksün daha kessin tahmin yapabilirim
Neslidiba Esra_4774 https://mutluresim.com/image/648df342-ee11-4668-b01a-a2841fa6345b.nUQpJg Abla banada bakarmısım
LeylaEla Esra_4774 canım elimde olan bu 12 haftalık ama 7 haftalıken kese gözüküyor bunlardan anlamazsan ☺️
2minisannesii Esra_4774 bakar mısınız banada acaba elimde bu fotoğraflar var ikinci fotoğraf bacak arası 🥰
Esra_4774 LeylaEla canım bebisin kız kesesini tam gördüm ilk fotoda yanda tam hali var küçücük solda 🥰 doktor ne demişti