senaa23 İhmal etmeyin baktırın düzenli hamileyken geçmezse bile doğumdan sonra mutlaka kontrollere götürün
Ozr42 sasha inşallah düzelirler . Erken sünnet yapılıyormuş genelde doğduktan sonra takip edilecek. Ona göre doktor karar verir.
sasha Ozr42 hayırlısı olsun inşallah canım gerekirse erkenden yaptırırız tabi, böbrek deyince korkuyo insan :(
senaoz senaa23 merhaba benim de gebelik boyunca sol böbreği bir yükseldi bir indi bugünki muayeneyede ilk defa 140 mm ölçüldü çok üzüldüm. Fetal dna yapılmıştı kalıtsal bir şey değil dedi doktorumuz. Sizin neden ameliyat olfu tam olarak?