gncglozclk 19 haftadan beri bebeğimin hıçkırmasını cok net hissediyorum gunde 3 4 kere hıckırıyor 1 dk anca sürüyordu 31 hafta olduk bu süre artık uzadı ve daha da cok hissediyorum normal mi bu kadar hıckırması ayy 😂 var mı benim gibi cok hıckırdını hisseden
Melos066 gncglozclk benim bebiş de 20+3 haftalık hickiriyormus gibi sürekli tekme ve hareket hissediyorum ama 2 buçuk saattir nerdeyse böyle normalmi acaba acikmistim biraz çikolata yedim ondan sonra iyice hareketlendi ama hiç durmadi ilk defa bu kadar uyanık kalıyor veya ben ilk defa bu kadar uzun hissediyorum hareketini birşey yoktur demi
mommys1 gncglozclk ay geçen doktoruma dedim günde 3-4 defa hıçkırıyor diye bebekler anne karnında hıçkırmaz ritmik hareketler yapıyo diyo
Canookii gncglozclk bende 33+3 teyim benim de sıklaştı gün içinde de hıçkırıyor gece falan da hıçkırıyor sağıma soluma döndüğümde falan 😂😂
gncglozclk Melos066 bilemedim canım ben bu dedını 29. Haftamda yasadım ondan onceleri sürekli burda buldum kendimi az hareket ediyor ne zaman eder 1 tane vursa içim rahatlıyordu 19. Haftamda hissetmeye basladım en net oda hafif hafif 29 dan sonra guclendi maşallah iyi vurur oldu sen doktora gittinde onada sor bakalım galiba normal benim ilk bide senin 2.ciyse erken hissetmen de normal olabilir 💕
gncglozclk TugbaYalcin57 bide 1 haftadır dayanıp dayanıp donuyordu yarın da onu sorcam doktora sızın de oldu mu
Melos066 gncglozclk benim de ilk maşallah çok hareketli 18 de hissettim ilk hareketini şimdi de durmuyo inşallah iyidir 10 gün sonra doktor randevum gidince mutlaka sorucam
Melos066 mommys1 o zaman benim kız horon tepiyo saatlerdir 😁 hickirir doktorum söyledi hatta ilk tekmesini sonra hickirigini hissedersin dedi ama biraz uzun sürünce korktum
mommys1 Melos066 benimkide normalde çok hareketliydi şuan 32. haftadayım günde 10 defa falan hareket ediyodur ama bi kaç gündir önceki gibi değil yeri mi daralıyo acaba
Melos066 mommys1 seninki büyümüş baya benimki küçük ama normalmiki bu kadar çok hickirmasi şu an sadece normal hareket ediyor hickiriyk geçti çok şükür
LavinsMom Melos066 bebeklerin hıçkırması normaldir ve gelişim süreçleri açısından da önemlidir. nefes alma egzersizleri yaptıkça yani doğum sonrasında nefes almak için hazırlandıkça içerisinde bulundukları amniyotik sıvının akciğerlerine gitmesi şeklinde bir tablo ortaya çıkar. Hıçkırma ise diyaframın ciğerlere giden amniyotik sıvı nedeniyle meydana gelir. Çünkü bu sıvı diyaframda kasılmaya neden olur. 30 haftadan baya bi sıklaştı. Ama çok şirin ya 😄