badem1 Ebru52- ah ahh dünyaya gelince de uyutmucaklari yetmiyormuş gibi daha anne karnındayken başlıyorlar uyutmamaya 😂
eftelyaa1603 badem1 Bebişlerin keyfini beklioz işte en çokta insanların doğurmadın mı sorusuna sinir oluyorum bıktım artık
aaallegraa badem1 pilateste takılıyorum her gün az önce de adaçayı içtim. Etkili olur mu bilmiyorum son 8 gün diyor uygulama. gece mi ilk sancılar başlar gündüz mü diye heyecanla bekliyorum
aaallegraa eftelyaa1603 şey bi de her gün soruyorlar. Yahu dün belli değil bebek ne zaman isterse o zaman olacak diyorum. Bugün tekrar hadi doğur artık bebek sevelim ya diyor 😅 zaten canımız burnumuzda jahdkahajaj