Hatice_5858 badem1 şafak 11 bizimkide gelmek istemiyor sanki hiç belirti yok ağrılardan yoruldum artık çok ağrı var ama sancı açılma yok beklemedeyiz 😔
badem1 Paniklianne inşallah sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza ben normal doğum için bekliyorum olmazsa sezeryan olabilirim 🫢
badem1 Minikayak24 benimde öyle vajinamda baskı var çok hareketliyiz sanki yerinden çok memnun gelmek istemiyor gibi 🤦🏻♀️
Ebru52- Bende 23 gün var gostrıyor uyutmadı bu gece Benı karnım ağrıyor sırtım içimde pıt pıt oynuyor
badem1 Ebru52- ah ahh dünyaya gelince de uyutmucaklari yetmiyormuş gibi daha anne karnındayken başlıyorlar uyutmamaya 😂
aaallegraa Kızlar ya aşırı aşırı hareket ediyor. 40. Haftaya giriyoruz çıkası mı var yoksa keyfi mi yerinde de bu kadar hareket ediyor bilemedim 😅
badem1 aaallegraa bende bugün bunu duusndum ya gelmek istemiyor yada gelecek mi dedim aşırı hareket etmeye başladık😂