Tuba_cagla Seni en iyi ben anlarım. Liseden beri bir gün doğurursam sezeryan olur diyen bi insanım. İlk evlendiğimde çok zorlandım. Hamile kaldığımda doktor vajinal ultrason yapacağını söyleyince öldüm öldüm dirildim korkudan. Çok kastım kendimi. Tüm hamileliğim boyunca 6-7 kez vajinal ultrason yapıldı. Çok zordu benim için. Perine masajı yaptığımı, doktorun ebenin gelip çatı muayenesi yaptığını açıklık baktığını, doğumdan sonra oraya dikiş atıldığını falan düşününce bile fenalık geliyor bana . Ben normal doğum yapsam aşırı travmalarım olur biliyorum. Bana da çok baskı oluyor çevremden ama kimseyi umursamadım. Bir an bile normal olsa mı diye düşünmedim. Çünkü kendimi benden iyi kimse tanımıyor. Ayrıca normal doğumda da haftalarca dikiş acısı çekenler oluyor. Ya da normal doğum diye başlayıp 20 saat sancı çekip sonra sezeryan olanlarda oluyor. O yüzden kimse kimseye baskı yapmasın artık 🙄🙄🙄