Youngmotherr KumCi nişanım 36da geldi 40+3 de doğurdum 🫠 aslında ara ara geliyordu tamamen nişanım 40+3 de suyumla beraber geldi
KumCi avakadominigi yok kız daha doğurmadım çok şükür 35+2 olduk bugün her şey yolunda şekeri de düzene soktuk sancım da yok 🙈 sen nasılsın nasıl gidiyor?
KumCi avakadominigi en son ölçtüğünde azalmıştı yine 2,3mmdi salı günü randevum vardı gittiğimde bakmak istemedi doğum haftasına girdim diye dinlen bir iki hafta daha dişini sık dedi 🥰
KumCi avakadominigi hadi hayırlısıyla kucağına al bitmiş çok şükür dualarım seninle mutlaka haberdar et beni de 🥰🥰🥰