KumCi Yagmurr8 nişan olabilir dedi uzan dinlen hiçbir şey yapma dedi bide enfeksiyon kapmayayım diye önlem amaçlı fitil yazdı dayanamayacağın bir ağrı olursa hemen hastaneye git dedi
Yagmurr8 KumCi o zaman doktorunuzun dediği gibi bolca dinlenin, ayrıyetten bol bol suda için enfeksiyona karşı koruyor sık idrara çıkarttığı için önlüyor
ackgzz_009 Yagmurr8 benimde 2 gündür sümüklü jölemsi gibi geliyor ama kanli değil Nişan mı acaba ilk gebeligim benimde
Yagmurr8 ackgzz_009 illa pembe veya kahverengi gelmesi zorunlu değilmiş şeffaf yada beyazımsıda olabiliyormuş bende araştırmıştım fark edemem korkusuyla doktorlar bu şekilde söylemişti.
8mucizem8 Bişey sorucam benimde ilk doğum nişan gelmeden doğum oluyor mu ben 38.haftadayım hala tık yok sancı da yok birde nişan gelince doğum genelde erken mi geç mi oluyor onu da merak ediyorum
Beyzanury1234 KumCi bende hep korkardım şimdi 38 olduk bugün doğsun diyorum inşallah sende göreceksin o günleri 🫶🤲