December K-Canseven merhaba bana sormadiniz ama ben de soyleyeyim toplamda 5 kilo aldım. Karnım küçük ama 32. Haftaya kadar bebek önden gidiyordu normaldi 32den sonra bi seyler oldu geriledi anlayamiyoruz. Cok korkuyorum. karın büyüklüğüyle alakası yok diyorlar ama bilemiyorum kendimin de küçük olduğu icin acaba kilo almadim diye mi oldu surekli bunu düşünüyorum.
K-Canseven December bende toplamda 8 kilo aldım. Dışarıdan gebeliğim belli olmuyor .doktor haftasıyla uyumlu standart bebek bekliyorum. Beslenmene istediğin gibi devam et, kilo almak zorunda değilsin dedi. Hatta karnın iç haznesi geniş dedi. Ama yine de tedirginim. Forumda son haftalarda kilo almayan bebekler okuyorum.
Smyye0303 Boncukk123 yaa öylemi tabikide aynı besin değeri olan şeyler yemen az çok dengeler doktoruna dedinmi bunu alerjin oldugunu
Boncukk123 Smyye0303 ilk kontrolde bebişi görünce heyecanlandım sormayı unuttum ☺️ Bu defa sorucam nasib olursa haftaya kontrolüm var
December K-Canseven hayır 32 ye kadar ondeydi. Birden boyle oldu. 3800 dogmusum cok da minyon sayilmam ama yine de karnım falan dardı zayiftim. Esim de kilolu değil ama yine de zayıf dogmamis o da. Bir de kafası daha buyuk gorunuyormus 35 36. Hafta gibi. Sorun mu var anlamiyorum doktor bi sey olmaz dedi ama koca kafali mi olcak acaba diyorum.
K-Canseven December o kafa genetik oluyor 😀 benimde kızımın 3 hafta önden gidiyordu. Kafası sınırda doğdu. Normal doğumla doğdu. Babasına benziyor onun da kafası büyük.
Firstmummy December bende bugun 25+0 doktor bir hafta geride dedi 662 gram sizin bu hafta kac gramdi kizlar
Heidihat Hhh111 ya geneli böyle çoğu hamilelerden duyuyorum yasiyorumda 32olmasi gerekirken 1hafta geriden geliyormuş kilosuda azmis 20gunde ne alırsa doktor o zaman çağırdı
Egemoms1303 ecembugra53 sade sodanın ne gibi faydası var ki 🥰 ben detayı bilmeden günde 1 şişe tüketiyorum ama sırf içimi rahatlattığı içindi 🤭
Egemoms1303 Hhh111 Ben burda nesguik yazanları okudum, zararlı olduğunu biliyorum aslında paketli gıdaların çoğu zararlı 🧐 Ama sonuçta her şeyin doğalını tüketemiyorum bide küçükken çok severdim o yüzden merakla denemek amaçlı yaptım 🙈 Normalde haftasına göre sınırda kiloda olan oğlum 4 gün öne geçmiş 🙂 sağlıklı beslenemenin daha doğru olduğu net ama 🥰
Bsrblr Egemoms1303 yaaa kar etti mi bende başladım dün günlük ne kadar nasıl ıçiyorsun canım bende ıcecem Benım oğlum çok mınnak
December K-Canseven doktor size normal dediyse korkmayın bir sey olmaz bizimki icin geri dedi o yuzden endise ediyorum bi de kafa büyük olunca korkuyor insan 😁 benim kafam kucucuktur esiminki normal aslinda ama bilmiyorum bariz bi büyüklük oluyor mu peki doğum sonrası tuhaf görünüyor mu 😁
Bartumommyyy December aynı şekil bana da her gittiğim doktor kafası büyük diyor ama sorun değil genetiktir diyor
K-Canseven December Yok yok normal bir kafa oluyor :) bende çok endişe etmiştim özeldeki doktor çok korkutmuştu. Devlete gidip normal doğum yaptım. Eşiniz nasıl fiziksel yapı olarak kafa büyükse bebeğinizde öyle oluyor. Çok normal bir durum. Ben koca kafalı bir kız bekliyordum ama maşallah çok güzel sevimli bir kızım var 5 yaşında :)
Kurabiye-Annesi2 December doktorum banada kafası büyük demişti ilk bebegimde ama Bunu UsG bir kafa capında belli bir ölcüleri varmış O ölcüye göre biraz buyuk cıkıyormuş Zaten doktorum öyle demişti oglum bir dogdu minicik kafalı onun için takılmayın 😊
December Bartumommyyy en azından kilosu normal kafası buyuk olsa sorun etmezdim de kafasi buyuk kilosu az olunca ne olcak bu uzaylı mı diyorum 😁 neyse sağlıklı olsun da uzaylı gibi olsun ne diyeyim 😁
December K-Canseven eşim ne kadar yese de kilo alamayan biri belki kilosu ona benziyor diyorum artık. Kafası da benimkine gore büyük tabiiki sanırım ona benzedi 😁 hep dua etmistim oysaki insallah bana benzer diye kısmet neyse sağlıklı olsunlar da kime benzerlerse benzesinler artık 😁 sevimli kızınıza güzel sağlıklı bir ömür dilerim 😍
arventuba Hhh111 kiviyi baya duydum. Mısır unu. Helva. bebeğe protein de kilo aldırır. et, tavuk, kaşar peyniri, yumurta, yeşil mercimek.
Bsrblr Hhh111 bende 33 oldum kucuk gıdıyor arkadaş nesguıkle süt dedı artık onu deneyeceğim yoksa burda denen herseyı yedım ben kar etmedı
Emel14- Bsrblr ne kadar kilosu benimde 33+5 aslında ama bugün kontrolüm vardı 33hafta gözüküyor kilosuda 2165 bana az geldi