sevgdemr5 MirsT benim 29 ya da 30 kasım da olacak öyle konuştuk canım pazartesi netleşecek tabii süpriz yapıp erken gelmezse 🥰 bu haftalarda olan herkes hemen hemen böyle yazmış artık ikna oldum doğum yakın olduğu için geliyor 🫣
Arslannesi sevgdemr5 aynı akinti Bende de oluyor son bir kaç gündür 36+5 olduk bizde Rabbım kolay doğumlar nasip etsin hepimize çok amin 🤲💐
Periikra 35+3 deyim benim de kaşık ağrım oluyor akıntı da başladı enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum çok fazla baskı da var aşağıya ilk gebeligim 37 de doğmuştu acaba bu sefer de aynı olur mu ?
Mevlude95 sevgdemr5 buyuk ihtimalle ondan canim bende 37+4 deyim ayni durum bendede var bel ve kasik agrilarimda artti artik geliyorum hazirlikli ol diyor 😃
sevgdemr5 Mevlude95 Ayy nasıl heyecanlanıyorum 🥰 sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız canım sezeryan mı olacaksın ❤️
Biriciklerim3 sevgdemr5 rica ederim cnm bende saat 8 de doğumdan çıktım 1 hafta boyunca akintim coktu
Slnn_123 34+5 bizimde çok şiddetli adet olacakmışım gibi belim ve karnım ağrıyor ve koyu akıntım oluyor