sevgdemr5 Kızlar 37. Haftadayım. Akıntımda çok artış oldu afedersiniz beyaz kıvamlı geliyor sürekli bazen de Açık sarı gibi. Doğum felan mı yaklaştı acaba ondan olabilir mi?
himne_ sevgdemr5 ben de 37.haftadayım benim de bu sıra arttı hafif sarımsı. Ve bikaç gündür adet olucakmışım gibi karnım ağrıyor vajinam ağrıyor resmen sizde de var mı?
ebrulina sevgdemr5 aynı durumdayız bende bugün 37 oldum ve akıntım arttı 1 haftadır geçmeyen kalça ağrım var bir de arada da belime vuruyor 😬
sevgdemr5 himne_ var canım oluyor ve geçiyor devam etse hastaneye giderdim muhtemelen. O ağrı başlayınca her an adet olacakmış gibi hissediyorum. Doğumumuza az kaldı 🫣
sevgdemr5 gamzee07 amiiin canım benim cümlemizin inşallah ❤️ benim de 29 ya da 30 dedi doktor pazartesi tarihi netleştireceğiz🥰🫶🏻
Biriciklerim3 sevgdemr5 rica ederim cnm bende saat 8 de doğumdan çıktım 1 hafta boyunca akintim coktu
ebrulina sevgdemr5 ay vallahi bilmek mi iyi bilmemek mi bilemedim tecrübesizlik ilk hamilelik olunca 😄
sevgdemr5 ebrulina aynıyız inan ben de öyle hiçbir şey bilmemenin verdiği rahatlık ve endişeyi aynı anda yaşıyorum 🥰 alt karnında ağrı oluyor mu canım peki
ebrulina sevgdemr5 bazen bebiş geriliyor sanırım o zaman baskı ağrı arası bişey oluyor ama onun dışında pek yok sizde var mı
MirsT Bende sizden 37 oldum akıntı cidden çok arttı ağrı bende de var tarihler belli mi ? Sezeryan mı
sevgdemr5 MirsT benim 29 ya da 30 kasım da olacak öyle konuştuk canım pazartesi netleşecek tabii süpriz yapıp erken gelmezse 🥰 bu haftalarda olan herkes hemen hemen böyle yazmış artık ikna oldum doğum yakın olduğu için geliyor 🫣
Drnzgn sevgdemr5 büyük ihtimalle canum doğum yakın olduğu içindir bende 36+1 deyim benimde arttı bu ara