Mrveeebade bende öyleydim enfeksiyon çıktıktan sonra 2 içiyorum korkudan. Ama alıştım mesele bi barda 200 ml . Her sabah uykudan uyanınca oturup 2 bardak içiyorum 400 ml gidiyo yarım saat kadar sonra yemeğimi yiyorum zaten vitaminim var yemeklerden sonra toplam 3 vitamin. Her ilaçlada 1 bardak su içiyorum 600 ml zaten 1 litre içiliyo geride kalan 1 litrede yemek öncesi falan diye içiliyo bi şekilde bide az az diyilde ben birden içiyorum