Arkadaşım aynı dönemlerde benimde olmuştu. Kahverengi akıntı yada başka bir kanama ne olursa gebelikte normal değil diyorlar yani her zaman bir tehlike işareti olmasada mutlaka göstermelisin. Bana yerleşme kanaması demişlerdi ama sonrasında tekrarladığı için plesantanın aşağıda olduğu meydana çıktı. Sen her ihtimale karşı bir göster ne olur ne olmaz