Gizem_123ibo Ama asla pes etmeyin bence siz elinizden geleni yapıyorsunuz belli artık geri kalan takdiri ilahi dua etmekten vazgeçmeyin. Ve moralinizi yüksek tutmaya çalışın olacağına inanın evet zor bunlar söylemesi kolay geliyor ben de etraf baskısını çok görüyorum çok etkileniyorum ama onlar bana fayda sağlamıyor daha çok kafayı takarak zarar eden ben oluyorum bunu unutma