Benim 3 çocuğum var zaten hali hazirda 3ude kız ama ben bir tane daha istiyorum ama ilk cocugumu isteyecek gibi hissediyorum kendimi ve bir an sizi anlar gibi oldum çünkü ben eşime çocuk çocuk diye yalvarirken kaynım evlendi,onlarında bir çocuğu oldu,çocuk doğdu 2 yaşına girecek hala istemiyor hala istemiyor çok kötü geçti benim için son 3 sene.. ama sanki ilkmis gibi hissediyorum çarşıda pazarda hamile görünce içim çiz ediyor…