blacklove Kızlar ziyapaşa veya guzel yalıda epidural normal dogum ücreti ne kadar bügun sormayı unuttum 😐🤦♀️
Esmstf Normal dogumun ucretsiz oldugunu biliyorum ziyapasada ama epidurali bilmiyorum henuz erken olunca sormadim canim🤔
UlkerSD blacklove canım Adana da mı 900 liraymış normal Doğum neden öyle anlamadım GüzelYalı 2200 fiyat verdi bize
blacklove UlkerSD güzel yalı fahiş fiyat veriyolar ziyapasa muayene 75 sancisiz epidural normal dogum ücreti 900 lira doktorum bayram bukan
blacklove UlkerSD ziyapasada kampanya varmış bayram beyi aradim 😍 ama guzelyalidakiler bilmiyolar galiba 😂🤣
UlkerSD blacklove ay bilseydim oraya giderdim böyle saçmalık görmedim aynı doktor farklı hastanelerde ücretler farklı doktorumdan memnun olmasam bu yaptıkları yüzünden değiştirirdim hastaneyi son zamanlarım sabır
Esmstf blacklove yaaa bende yarin detayli icin guzelyaliya gidecem hastaneyi aradim bilmiyoruz ucreti dediler cok sacma
blacklove UlkerSD sende mi bayram beye gidiyorsun canim sende ziyapasaya gel kuzum o kadar para ne gereği var aynı doktor
blacklove Esmstf epidural mi düşünüyorsun canim 😍 benim iki ablamda sancisiz normal dogum yaptilar cok memnun kalmışlardı yapan herkes
UlkerSD blacklove yok canım Yasemin İlkit e gidiyorum ben aradım iki hastaneyi de fark sebebini anlattılar ama yine de arada uçurum fiyat farkı olması saçma
Adnsrn blacklove ben sekiz aydır güzelyali bayram beyden devam ediyorum ama normal doğum epidral ücreti ziyapasadq daha uygun orda doğumumu yapabilir miyim acaba
UlkerSD Esmstf 160 lira geçen hafta arkadaşım için sormuştum canım ücret hakkında telefondan bileği vermiyorlarmış saçma
blacklove UlkerSD bayram bey işinde cok mükkemmel bir doktor tanıdığım herkes cok memnun özellikle doğumda 😊
UlkerSD blacklove arkadaşım gidiyor ona biliyorum iyi bi doktor ama ben Yasemin hanımdan da çok memnunum zaten hastanenin genel olarak tüm doktorları iyi 37+5 im zaten bişey kalmadı da
Elena blacklove Emin’im iyi bir Dr olduğundan.ben tabi ilk gebeliğimde de Ebru Hm normal doğum yapmıştım.şimdi ise ikiz gebelik 30 hafta.bende çok nemnunum🤗🙏herkese acısız doğumlar 😊
blacklove Esmstf ziyapasaya mi guzel yalıya mi gidiyorsun canim 😘 herkes memnun doktordan özellikle doğumda