K-1997 5 kaybim oldu 3. Kimyasal. 1 boş gebelik 1 kese gelişmedi hiçbir sorun yok amh 3 eşimin monfolijisi falan iyi ama olmuyor doğal hamile kalıyorum dsuuyor en son 1. Buçuk yıldır hamiel kalamdim diye aşılama olmuştu tutmuştu yine düştü eğer adet olursam yine gideceğim yine asılma yapilcak