Seval0sevall Burcu__0506 gidip eczaneden yine test alıcam bakalım damarım kalmadı üst üste verdim diye 😂
yuksell07 Seval0sevall adet oldunmu Seval ne yaptın bende bugün doktra gittim muayne bile yapmadı direk kan ver dedi böyle şeyler normal olabilir dedi
Selinmoon Kızlarrr arkadaşım testi silik çıkmış adetine 4 5 gün var kan vermiş 2 çıkmış ya . Acaba yükselme ihtimali var mı? Yoksa neden silik çıkmış çok üzüldük çok istiyor 😔
Burcu__0506 Selinmoon canım benimde ilk kan verdiğimde 0.100 sonra 2.0 çıktı , ve yükselme oldu umudunu kesmesin adeti 1 günde gecikse test yapsın inşallah vardır
Seval0sevall Burcu__0506 yok yani benimki yok geç mi yumurtlama oldu acaba akıntım 3 gün çok geldi bugün o kadar yok hamile de değilim neden hasta olmuyorum
Patito__ Seval0sevall cnm insaallah guzel haberler alirsin. Hepimiz aliriz 😍bnmde uc dusuk var drlr bidahakine igne diyor kimi 6 lik kimi 4 luk arti hap diyor. Sizin hangi degerlerde sorun vr dr ne zmn baslanilacak dedi Bana kimi hemen diyor kimi kese gorulunce igne baslanck dior sastm kaldim
Seval0sevall Patito__ genelde kese görünece veriyorlar puan gittiğim doktorum kaldığın gibi iğne ve hap başlanılıcak dedi
Patito__ Seval0sevall bnada bir dr ole dedi kaldigin gbi 6000 lik igne hapa gerek yok dedi Baska drlr 4000 + hap diyor kese gorunce bende sasirdm napcami Sizin hangi genlerde neler vrdi acaba