Yesim0722 Kızlar fastfood veya paketli gıda ; cips, çikolata vs tüketiyor musunuz? Başka bir şey düşünemiyorum 😂
_Daydreamer_89 Yesim0722 cips çok tüketmemeye çalışıyorum kola içmiyorum Hamburger pizza çigköfte genelde tüketiyorum ayda 2 kere falan 😅
Eylulpera Pizza aşermeme rağmen yemedim o kadar diyim 🙂 Cips yemiyorum normalde de yemezdim hamburger de sevdiğim bir şey değil yemem .. çikolata çok nadir yiyorum Antep fıstığı olanlardan yada bitter iki kare küp ☺️
gamzecgr Yesim0722 arada yiyorum cips çok nadir hamburgeri hommade yapan yerlerden yiyorum.Doguma az kaldıkça saldım bı gevsedim😂
Melike_02 Yesim0722 cips falan tüketmiyorum çünki canım istemiyor. Arada bi canım isteyince yiyorum. Ama hamburger çiğköfte (etsiz) pizza tabi ki yiyorum 😅
Boncukk123 Yesim0722 cips cok cok nadir canım aşırı yağlı olmayanlardan kola içmiyorum normalde de canım pizza hamburger tarzı hiçbişey yemiyorum normalde de cigkofte arada yiyorum ama cok seviyorum etsiz sekılde
Burcu__0506 Yesim0722 cips tüketiyorum kola arada bi yarım bardak , pizza , hamburger filan bunları sürekli yerm 😁
Minigiim-vebenn52 Yesim0722 valla kız eşimle akşam film izliyoruz mesela o cipsi yiyo ben kendime kuruyemiş ya da meyve tabağı 😂😂 çocuğumu düşünüp vicdan yapıyorum napiyim 😂🫶🏻
AzcikMantikliOlun Yesim0722 maalesef canım istediğinde tüketiyorum. Maalesef diyorum çünkü yedikten sonra hazımsızlık yaşayıp mide yangınlarına boğuluyorum 😁
An53 Saydıklarınızın hepsini her gün yiyorum açıkçası dikkat edenlere de çok şaşırıyorum plasenta denen organ zararlı şeyleri süzmek bebeğe sadece faydalı şeyleri iletmek için var (sigara alkol hariç) o yüzden canım ne isterse yiyorum. Yemeğe dikkat ediyoruz ama asıl problem ciltten elden emilen şeylerde sıktığınız parfüm kullandığınız makyaj malzemeleri deterjan bulaşık makinesi deterjanı soluduğunuz temas ettiğiniz her şey korktuğunuz fast fooddan bin kat daha zararlı