aysenuroztunc tecrubelenmis olduk iste kuzum ikinciyi dusunursek de ki ben ikinci hamileligim boyle cok rahat gececegini bilsem hemen oglum 1 yasindayken bi tane daha yaparim. Ama bu hamileligim gibi belki rahat gecmicek bunun garantisini bilmediigim icin bi 3 4 yili var sanirim araya cok yillar koymak istemiyorum suan da 21 yasindayim 22 yasimda ilk benegimi dogurcam 30 yasima kadar da ikinciyi yaparim rabbim nasip ederse sonra kalir 30 umdan sonra rahatliga ererim cocuk yapmam diye düşünüyorum tabi kazayla olursa o ayri ama ben en fazla 3 cocuk istiyorum kalabalik aile seciyorum ya ben