Gebebuse onu mutlaka takarlar, doktor hemşire istemez açıkçası bunu çünkü bir sürü serum verilecek ve torbanız dolacağı için sürekli kaçırırsınız tutamazsınız. Buna tolerans gösteren hastane duymadım açıkçası zaten çoğu hastanede uyuşukken takıyorlar. Ben çocukken idrar yolu enfeksiyonum oluyordu belirli aralıklarla nefroloji takıyordu sonda ve o zaman bile hiç canım acımıyordu küçük olmama rağmen o zamanlar uyuşturmuyorlardı Bi de