Gebebuse siz kendi gözünüzle gordugunuzmu taktirmadigini çünkü takmayacaklarini düşünmüyorum ameliyat öncesi ve sonrası bir sürü serum veriyorlar idrar çıkışı çok oluyor benim uyusuklugum geçene kadar sondadaki poşeti iki kere boşalttılar gerçekten takmamişlarsa o zaman idrar içinde kalması lazım 🤦 bana uyustuktan sonra taktılar çıkarırkende acımadı