Hamileylen kimler bol bol yemek yedi hamisler 🥰🥰 benim adım isyerimde yemek süpürücüye cıktı 😅 her saat başı yemek yediğimi görüyorlar. Atıstırmalıkta olsa bir seyler yiyorum. Işe gelirken kendime beslenme cantasi koyuyorum. Ve gün icinde onları yiyorum su ana kadar 10 kilo aldım. Gayet mutluyum kilo aldigimdan yemek yemekte cok mutlu oluyorum. Sizde durumlar nasıl?