umrumdadegil kuzum bugun bakmaya gittik ama odakizi anne yanini felan helsini aldim aslinda biliyorum erken suan 15 haftaligiz ama kampanya varmis hazir gitmisken alalim dedik. Benim ddigimi bulamadim ama farkli bi modeli vardi bende onu aldim ekran resmi alip atayim ozelden sana kuzum ben cok begendiim alldigim ana kucagini hem önünde oyuncaklari var hemde babyjorn gibi tam katlanabiliyo ayrica kademeli sekilde yatis pozisyonu vardi bi stsyim bakarsin ben 1000 tl ye aldim bence cok uygundu tabi biz toplu alim yaptik bebek odasi oark yatak bebek arabasi ousetiyle beraber yatagin icindeki o yastik setler var ya ondan aldik bide sallanan ana kucagi dur resmini bi atsyim bakarsin istersen