umrumdadegil heh bende alma diyecektim zaten inan hepsi para tuzağı. Ben bayadir kaç yıl oldu Sporcu atleti kullanıyorum. Daha rahat emzirme sutyenini atletini ipini citcitini tak.cikart tak cikart verem eder adamı emzirmeyi birskincs da çöp öylece kalacak kenarda. İllede yeni olsun dersen kullandığın neyse ondan al bence. Ben mesela 2 tane temiz yeni olsun diye sporcu atleti Alicam o kadar rahat o kadar kolay ki bence şipşak cikart emzir daha basit seninde aklında olsun bence en büyük kolaylık olur bizim için. Bende reflü yatagini çıkarttım ya eşim gerçekten gerek varsa al ama brnce yok dedi. Bizim evde şey var ortopedik yastık aynı reflü yatağı gibi onun kenarlarına korumalık yaparım onu kullanırım dedim. O da çünkü bi süre sonrs kullanılmayacak. Bende azar azar canımın istediği günlerde yapıyorum alışverişi işte 😂