Napıyonuz kızlar bu tam 17 haftalık olduk bulantıların geçtiği bebeğimin hareketlerini hissetiğim güzel haftalardan birindeyim şimdiden ağrılarım olsa da güzel bel bacak tutulması çok yaşıyorum bu gün tetanoz aşı oldum kolum hafif ağrıyor sizde durumlar ne nasıl geçiyor belli mi cinsiyetler bizim ki kıza bnziyor tabi 2 hafta snra net öğreniriz inş 🥰❤