Sude-123 Doktorumun cihazları çok iyi 12.haftada erkek olma ihtimali yüksek genital bölgesinde çıkıntı var dedi. Sizce değişir mi ona göre alışveriş yapacağız :)
Aselsmoms Sude-123 13+3 erkek demişti 14. Haftada net erkek dedi ama bekle bence 18. Haftada inanmıştım ama halâ şüphem vardi detaylıda tam net inanmıştım ben 😅
tugcesakzci Sude-123 isterse dünyanın en iyi cihazıyla baksın bebeğiniz uygun pozisyonda olmadığı sürece kesin kız veya erkek diyemez emin olmak için detaylıyı bekleyin. Sizin haftalarınızda %100 erkek veya %100 kız deyip te detaylıda tam tersine dönen cinsiyetleri okudum ben 🤷♀️
Sude-123 İşte o kadar ayrıntılı bakmadı ve net bişey demek istemiyorum 16.haftaya kadar dedi ama yani ultrason atsam anlayan olur mu 😃
Gul_se77 Sude-123 öyle dediyse yüksek ihtimalle erkektir bendede 12 haftada kiz diye tahmin etmişti gorunmedigi icin tahmini doğru çıktı doktorların yanılma payı yok denecek kadar az
Sude-123 Kafamı karıştıran instagramdaki cinsiyet tahmincileri 9.haftada ultrason attığımda kız demişlerdi 😃
Gizemlibirisi007 11.haftada doktorum %70 kız dedi. 1 hafta sonra perinatoloji kıza benziyor dedi. Sonuç oğlum oluyor😅💙
B-use Banada doktorum 12. Haftada %80 erkek ama kesinleştirmek için 16. Haftayı bekleyelim dedi ve oğlum olucak ilk tahmini doğruydu ama bence sende bekle alışveriş yapıcaksanda daha cinsiyetsiz olan şeylerden başla derim 🥰
Sude-123 B-use evet benim çevremdekilere 13.haftada yaptığı tahmin hep tutmuş ama ben yine de bekleyin haklısınız
Aselsmoms Sude-123 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsin canım