monarosamommy Happy_123 Dün civil’den bebek arabası almaya gittik benim aklımda başka bisey vardı puset setli vs. Oradaki kız kabin boy önerdi en çok sattığım ürün dedi markası pierre cardin okadar övdüler ki arabayı her kullanışlı alanında kolay vs. Dedi kafam karıştı benimde almadım karar veremedim bir türlü 🤦🏻♀️
Deletedmom_116 Happy_123 puset takılabilir Çift yönlü 4 baby plus aldık çok memnunum fiyatida çok uygun
hsrtt_ Happy_123 bagi neo ya bakabilirsiniz biz onu aldık.Henüz kullanmadık tabi ama açılması kapanması çift yönlü ve hafif olması hoşumuza gitti.
denizalismom monarosamommy benim arkadaşım kullandı hiç memnun değil bana da önermedi bende Yoyko city aldım. Başka arkadaşımın tavsiyesiyle. Bence çok güzel ve hafif 👍
2erkek1kiz monarosamommy ben Xiaomi kabin boy aldım birde Puset aldım nuna nın yani ilk 6 ay zaten benim için mayısta bitiyor bu yüzden de çocuğu fazla cıkaramıycam ayrıca Xiaomi yeni doğan itibarı ile kullanılıyor arkadaşım öyle kullanmıştı çünkü dırekt yatar pozısyona geliyor ve yawas yawas arkasından kendın ayarlıyorsun dıgerlerı gıbı kademelı değil yanı kademeyı elinle sen bebegıne göre veriyorsun ben geçen 2 sene önce stokke kullanmıştım travel sistem evet rahattı ala ölümdü 😂😂 Xiaomi 3 buçuk kılo ve tek el ile kapanıyor minicık oluyor evde heryere sıgıyor 👍
monarosamommy Happy_123 bende şuan araştırıyorum yorumları okuyorum herkes her bebek arabasından memnun yaa 😅
Acemiiiannee Bende çok kararsızım prego solo düşündüm bi ara ama çift yönlü çok az var ya ondan kararsızım.
Betldmr Acemiiiannee Prego covi aldık henüz kullanmadık ama görüntüsü, hafifliği ve pratikliğiyle güzel gözüküyor memnun kalıcağımızı düşünüyorum bence prego ürünleri hem fiyat hem performans olarak tercih edebilecek modellerden ☺️
Mavikavun Prego venüs aldık. Çift yönlü kullanılabiliyor travel sistem olarak geçiyor kolay açılıp kapanan bir araba. Katlandığında çok yer kaplamıyor. Sadece biraz ağır geldi bana onun haricinde bi eksi yönü yok gibi
Hilalshnn Happy_123 uzun zamandir arastiriyorum bende elele mido bebek arabasini aldim hem pusetli hem hafif ve bebek arabasi uzerindeyken katlanabiliyor henuz gelmedi insallah mennun kalirim youtube dan videosuna bakabilirsiniz.daha once ayni markanin park besigini aldim cok kaliteli geldi
Hilalshnn Happy_123 uzun zamandir arastiriyorum bende elele mido bebek arabasini aldim hem pusetli hem hafif ve bebek arabasi uzerindeyken katlanabiliyor henuz gelmedi insallah mennun kalirim youtube dan videosuna bakabilirsiniz.daha once ayni markanin park besigini aldim cok kaliteli geldi
-Fadime- Happy_123 Prego mios ve joie literax 4 bakmanızı tavsiye ederim ben kullanmadım henüz ikisi arasında çok kalmıştım tam ben alırken joie çok düştü fiyatı 6.500 e 10 bin iken indirim kandırdı yoksa aklımda prego mios vardı dediginiz özellikleri kapsıyor joie de çift yon yok bu benim için çok önemli değildi
Baharatajanova Happy_123 biz yoykonun kabin boy bebek arabasını aldik tek elle kolayca açılıp kapanıyor hafif ve kullanışlı
Av-mina Maxi cosi leona 2 aldım henüz kullanmadım ama açılıp kapanması, hafifliği, çift yönlü olması en mantıklısı bu geldi. Bagi neo da güzel haftasonu babymallda 8.000tl. ye düşmüştü. Maxi cosi 9.200 tl diye onu tercih ettim
Ebru52- Av-mina ben kanz aldım 5 bin falandı alınca cıft yönlü vs fiyat farkları çok var bende orta yollu olsun dedim bide ayaklarında esneme ozellıgı var yanı kaldırıma flan çıkarken araba kırılmasın dıye mesela onlara dıkkat edebılırıs kanz d go
monarosamommy Tugcegurdal_ yenidoğan ve uzun zaman kullanabilirsiniz dedi 25 kilo ağırlağa kadar taşıyabilirmis çok satıldığı ve aşırı öneriliyor dedi kabin boy önerdi kafam karıştı benimde etrafımda kullananlar yok bilemedim yani