zengooo normal gebelik şekeri varmış farkında değilmiş yaptırmamış ve gebeliği ise tüp bebek yaptırırak olmuştu. Normal beslenirken işte kadın normal bi insan nasıl tatlı yer pasta vs yemiş ve ölmüş karnında öyle demiş doktorlar. Kendimden örnek veriyim size insilün kullanmama rağmen dün o kadar canım çekti ki pasta sadece 2 çatal yedim ve şekerim 180 çıktı oturdum ağladım. Nasıl yedim diye mesela sadece 2 çatalda çıkmıştı o kadar