Deletedmom_112 Bende idrar yolları enfeksiyonu vardı canım, onun için verdim ama sonuç başka çıktı, bu biraz tansiyonla alakalı, ama protein kaçağı olmasına rağmen, benim tansiyonum hep normaldi. Doğuma kadar haftanın belli günleri, sağlık ocağına ölçtürmeye gidiyordum, ama hep normal çıkıyordu.