Bbbb0000 alparslangur Bende 37+6 🥹 yaptıramadım çatı muayenesi doktorum sezeryan önerdi ondan da korkuyorum 😥
Songulkaya Bskylmz_06 Haftam daha erken diye hicbirseye başlamadım açıkçası. Sürekli hareket halindeyim zaten hergun az da olsa yürümeye çalışıyorum. 38 haftalık olduğum zaman hurma yemeye ördek yürüyüşüne falan başlarım diye düşündüm
Acaba-ne asli_kaya63 sezeryan olacak ve 38 sonları gibi alırlar sanırım 3400 civarı da olsa iyi olur Dr gayet iyi dedi kilosuna
120622Aht asli_kaya63 37+4💙🧸 Kız ben panda gibi oldum ya yuvarlanip duruyorum birde doğum korkusu sardı 😌🥺